Crveni grah

Zdravo

Posebno popularan u Indiji, Španjolskoj i na jugu SAD-a, crveni grah biljka je iz porodice mahunarki, a zbog velike količine biljnih vlakana i vitamina naričito se preporuča u dijetalnoj prehrani.




Koliko vrsta graha postoji?





100 g crvenog graha - 93 kcal

Crveni grah bogat je biljnim vlaknima, magnezijem, željezom, cinkom, te vitaminima B1 i B6.

red-beans

Zaštita od bolesti

Crveni grah izvor je velike količine dijetalnih vlakana. Svjetska zdravstvena organizacija (SZO) preporučuje konzumaciju 20-40g biljnih vlakana dnevno, a samo 100g suhog crvenog graha sadrži 25g ovog sastojka. Vlakna daju organizmu osjećaj sitosti, štite tijelo od tumora, stabiliziraju razinu šećera u krvi i potiču uklanjanje toksina iz tijela. Grah organizmu daje energiju koja se postupno iskorištava, što znači da se od kalorija dobivenih ovom namirnicom nećemo udebljati.

Budimo zdravi

Crveni grah sadrži mnoge vitamine B skupine, osobito vitamin B6 koji je između ostalog odgovoran za imunitet, stanje kože i aktivnost živčanog sustava.

red-beans2

Zapamtite

Suhi grah prije kuhanja potrebno je namočiti. Na ovaj način se proces kuhanja ubrzava, a grah se oslobađa od tvari koje uzrokuju poteškoće s probavom.

, , , ,