Prirodno čišćenje organizma – dvodnevna dijeta za svakoga

Zdravo

Dvodnevna dijeta, ili bolje rečeno post, potpomoći će prirodno čišćenje organizma. Za svakoga tko želi ostati u formi i spriječiti zdravstvene probleme.

 

Medicinska dijeta

Manjak aktivnosti i nebalansirana prehrana vode do skladištenja štetnih toksina u našim tjelesnim stanicama. Toksini oštećuju i zagađuju naš organizam, a ako ih ne očistimo mogu uzrokovati razne medicinske tegobe. Zato nam je potrebno ovakvo brzinsko čišćenje organizma. Dvodnevna dijeta ima profilaktički učinak jer omogućuje čišćenje tijela od blokada i štetnih, nepotrebnih proteina. Baš kao i s drugim dijetama, postoje stroga ograničenja po pitanju prehrane. Piti možete samo vodu ili biljni čaj.

 

Kako bi ova terapije bila efikasna, potrebno ju je sistematično primjenjivati svaki puta kada je to potrebno. Radi se zapravo o postu, a ne o klasičnoj dijeti.

Osnovna pravila

  • Najbolje vrijeme za post je subotom ili nedjeljom s obzirom da se ne radi o radnim danima.
  • Ne biste se trebali probuditi uz budilicu već odspavati onoliko koliko to Vaše tijelo traži.
  • Post je lakše izdržati ako izbjegavate intenzivne tjelesne aktivnosti, visoko stresne situacije i kulinarska iskušenja. Pa tako nemojte razmještati pokućstvo, ne svađajte se sa svojim najbližima i nemojte prihvatiti poziv na rođendansku zabavu svoje ujne.
  • Kada postite, nemojte pušiti, koristiti vitamine, tablete protiv bolova ili sedative. Ako uzimate bilo koji lijek trajno, razgovarajte sa svojim liječnikom koji će donijeti odluku o tome smijete li postiti.
 

Pomaže li post u mršavljenju?

Ne. Post je samo metoda čišćenja i detoksikacije tijela. Nakon nekoliko dana dijete izgubit ćemo suvišne kilograme, ali ćemo se prirodno vratiti na staru težinu, dok će nekoliko dana posta biti odličan start za promjenu u našim prehrambenim navikama. S obzirom da će se želudac smanjiti, Bit će nam potrebna manja količina hrane kako bismo se zasitili.

 
 
Osim toga, nakon kratkog perioda posta, čak ćemo moći osjetiti razne okuse mnogo intenzivnije, primjerice slatko ili slano. Zbog toga ćemo početi koristiti manje začina, manje šećera i soli, a to će samo po sebi dovesti do gubitka težine. Dokazano je od strane medicinskih stručnjaka da se nakon nekoliko dana posta osjećamo manje gladnima te imamo manju želju jesti masnu i tešku hranu. Zavoljet ćemo voće, povrće, jogurte i sokove. Zbog toga post može biti odličan način za prelazak na način prehrane s nižim kalorijskim unosom.

Tekućina sedam puta dnevno

  1. Nakon buđenja – čaša vode s čajnom žličicom Glauberove soli (sal mirabilis) kako bismo pročistili probavne puteve.
  2. Nakon jutarnjeg tuširanja – šalica čaja od ružmarina koja će stimulirati cirkulaciju (ukoliko Vam ružmarin nije dostupan, možete ga zamijetiti laganim čajem bez šećera).
  3. Prije podne – 1-2 čaše vode ili 1-2 šalice zelenog čaja (primjerice kamilice ili mente).
  4. U podne – 1-2 čaše vode.
  5. Poslije podne – 1-2 čaše biljnog čaja.(može biti kamilica ili menta, ali ne ružmarin).
  6. Uvečer, ali ne kasnije od 19 sati – 1-2 čaše vode.
  7. Prije spavanja (između 21 i 22 sata) – šalica Melissinog ili Valerijanskog čaja bez šećera (takvi čajevi imaju umirujući učinak).
, , , , ,