Dijetalne grickalice – povrće i sjemenke

Zdravo

Svi već znamo da bismo trebali izbjegavati zalogajčiće između obroka. Međutim, ako ne možete prestati, onda neka barem bude zdravo. Probajte dijetalne grickalice - povrće i sjemenke.

Većina nas priznat će nestašne zalogajčiće između obroka. U tom slučaju, od slanih grickalica i čokoladica svakako su bolji prirodni zalogaji. Na ovaj način pružit ćete tijelu važne hranjive sastojke, a to nećete pretjerano osjetiti na vagi. Pročitajte naše ideje ako poželite nešto prigristi.

 
 
 

Mrkva

Ako želite napraviti nešto dobro za svoj ten – grickajte mrkvu. Konzumiranje mrkve na redovitoj osnovi podarit će koži poseban sjaj, a pomoći će i želucu te umanjiti mogućnost zatvora, plinova i drugih probavnih smetnji. Zimi će poslužiti i konzervirana ili smrznuta mrkva.

Jabuke

One se osobito preporučaju ljudima koji žele smršavjeti jer sadrže mnogo vlakana koja daju osjećaj sitosti i potiču probavni sustav na intenzivniji rad. Ali ne biste smjeli pretjerivati u konzumaciji jabuka jer sadrže veće količine kalorija. One sadrže i kalcij, silikone te su odlične za njegu kose i noktiju. Važno je jesti jabuke s vanjskom kožicom, jer je u njoj sadržana većina vrijednih nutrijenata.

Grožđice

Sušeno grožđe zadovoljava našu potrebu za slatkim, a u isto vrijeme ojačava kosti i štiti nas od osteoporoze zahvaljujući visokoj razini kalcija koju posjeduje. Štoviše, grožđice pomažu sniziti razinu kolesterola u krvi. Ako imate problema s probavom ili patite od zatvora, redovito konzumirajte male količine grožđica. Jednako kao i za jabuke, vrijedi i za njih – nemojte pretjerivati u količinama jer su poprilično kalorične.

 

Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta važan su izvor proteina, jednako kao i masnih kiselina potrebnih za rad srca. Preporučaju se ljudima pod stresom jer sadrže magnezij koji stabilizira živčani sustav i pomaže u održavanju koncentracije. Cink i vitamin E iz ovih sjemenki dobro utječu na izgled i zdravlje kože.

 
 

 

 

 

 

Jogurt

Umjesto voćnih jogurta, birajte prirodne vrste koje su manje kalorične. Također, birajte one vrste jogurta koje sadrže probiotičke kulture koje poboljšavaju rad imunološkog sustava i imaju pozitivan utjecaj na probavu. Isto tako, izbjegavajte jogurte koji imaju dugačak popis sastojaka. Pravi jogurt trebao bi sadržavati samo mlijeko i nešto bakterija.

Rižini krekeri

U trgovinama možemo pronaći rižine krekere svih okusa, slatke i slane, ali ne preporučamo one s čokoladom. Rižini krekeri su prepuni vlakana koja daju osjećaj sitosti i čiste tijelo od toksina. Riža, od koje su keksi napravljeni, sadrži magnezij koji pozitivno utječe na rad živčanog sustava. Rižini krekeri mogu u jelovniku nadomjestiti kruh.

, , , ,