South Beach dijeta

Moderno / U trendu

South Beach dijeta je jednostavan i efikasan način borbe s viškom kilograma, pri čemu nije potrebno drastično ograničiti unos hrane ili brojati kalorije.

Program zdravog hranjena

South Beach dijeta kao program pravilne prehrane kao bazu koristi teoriju Glikemijskog indeksa (GI), korisnog u tretmanu dijabetesa, kao i srčanih bolesti, prekomjerne tjelesne težine te u uobičajenoj prehrani sportaša.

South Beach Diet plan discussion, guides, food list and South Beach recipe for south beach diet beginners.
Nakon obroka raste razina šećera u krvi, a kod hrane visokog glikemijskog indeksa ovaj rast je veoma ubrzan. Taj nagli porast razine šećera dovodi do trenutnog lučenja inzulina, koji potiče apetit pa imamo potrebu ponovno jesti, i to najčešće onu hranu koja je započela cijeli proces. S višom razinom inzulina u krvi, tijelo sagorijeva manje kalorija.
 diets south beach is a healthy nutrition programme.

Glikemijski indeks

Glikemijski indeks određuje se svrstavanjem namirnica u skupine s obzirom na njene efekte na razinu šećera u krvi. Hrana niskog glikemijskog indeksa uzrokuje polagani rast razine šećera, zbog čega se osoba ne osjeća gladnom, a organizam ima dovoljno vremena da iskoristi masne kiseline za dobivanje energije. Kod hrane visokog glikemijskog indeksa učinak je suprotan.
Dobro je zapamtiti: konzumacija čipsa ili kolačića s ciljem popravljanja raspoloženja uopće nema efekta, nego upravo suprotno – pogoršava naše stanje.Namirnice niskog GI: sok od jabuke, mekano voće, grah, basmati riža, raženi kruh i jogurt. Ovo nije cijeli popis – postoje posebne trgovine u kojima je moguće pronaći takve namirnice.

Primjer jelovnika:

Doručak
Müsli
Poširano jaje s tostom i maslacem
Ručak
Integralna rolada s maslacem, piletina i salata
Juha od povrća
Voće
Večera
Žitarice bogate ugljikohidratima i lukovičasto povrće
Neograničena količina zelenog povrća
Mala količina mesa i izbor između graha, leće ili tofua
Voće kuhano na par ili voćni sorbet
Užina
Malomasni jogurt ili komadić sira
Integralni prepečenac
Voće, svježe povrće (mrkva, celer)
Nemasni Graham krekeri
Svježi sir
, , ,