Proteinska dijeta i tjelovježba

Ukusno

Proteinska dijeta udružena s tjelovježbom će oblikovati Vaše tijelo i učiniti da se osjećate zdravo i aktivno.

Glavne odrednice proteinske dijete

  • unos velikih količina vode,
  • redovita konzumacija povrća i voća,
  • konzumirati 4-5 obroka dnevno

high protein diet helps in Nourishing Your Skin

Proteini su baza

Proteinska dijeta u osnovi ima prirodne proteine koji se nalaze u nemasnom mesu, suhomesnatim proizvodima, peradi, jajima, sirevima i drugim mliječnim proizvodima.
Važno je sjetiti se uključiti ove proizvode bogate proteinima, podjednako kao i proizvode s ugljikohidratima. Uklonimo slatkiše i šećer iz područja našeg kulinarskog interesa i dajmo vrijednost nemasnom mesu i sirevima.

Pijte vodu

Važno je popiti barem 2 litre negazirane vode – ako ovaj uvjet ne ispunimo naše tijelo će imati poteškoće s apsorbiranjem prirodnih proteina.

Jedite povrće i voće

Ne bismo smjeli zaboraviti povrće i voće npr. u salatama.
Izvrstan izvor ugljikohidrata i drugih nutrijenata su:

  • kukuruzno brašno
  • med, sušeno voće, orašasti plodovi
  • riža, heljda, krumpir, tjestenina, zobene pahuljice, kukuruzne pahuljice
The New Lifestyle Diet was ranked the best liquid protein diet and meal replacement program

Vježbajte svaki dan

Podsjetimo se kako redovita, svakodnevna tjelovježba treba postati dio vaše rutine!

4 – 5 obroka dnevno

Dnevno bi trebalo konzumirati 4-5 obroka, te to udružiti s aktivnom tjelovježbom. Ne smijemo zaboraviti pružiti svom tijelu stalan unos nutrijenata. Ovo nije dijeta u kojoj se smije gladovati.

Primjeri dnevnog jelovnika kao izvor inspiracije:

Doručak:
Šalica kakaa, 3 šnite integralnog kruha ili raženog kruha sa šunkom ili sirom
ili
Zobena kaša s mlijekom i grožđicama, sušeno voće i sjemenke suncokreta
Užina:
Dva peciva s krastavcem i rajčicom
ili
Čaša mineralne vode, omlet (mlijeko, kukuruzno brašno, 2 jaja, ½ žličice šećera, grožđice, orasi), jedna jabuka
Ručak:
Riba sa salatom
ili
Čaj s limunom, bez šećera, dva meko kuhana jaja, pecivo od bijelog kruha
Poslijepodnevna užina:
Pileća prsa (kuhana, uz rižu i salatu)
ili
Palačinke od kukuruznog brašna sa seljačkim sirom
Večera:
Jogurt s rižom i seljački sir, jedna jabuka
ili
Dva peciva s malomasnim seljačkim sirom i medom
, , , ,