Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Lijepo

Na prijelazu iz zime u proljeće potrebna nam je veća količina vitamina i kvalitetno čišćenje tijela. Proljetna dijeta nudi nam efekt vraćanja energije kroz zadovoljavanje ovih potreba.

Proljetna energija

Nakon Božića, zimskih blagdana i ludila karnevala, osjećamo se tromo, imamo manjak energije i probleme s kožom. Zbog toga je dobro isprobati laganu proljetnu dijetu koja će nam pomoći da se osjećamo bolje u samo sedam dana.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Jedite polako, dugo i pažljivo

Važno je prožvakati svaki zalogaj hrane dugo i dobro, konzumirajući piće. Čim osjetite laganu sitost, trebali biste prestati jesti. Ovakav način konzumacije hrane omogućit će nam brže utaživanje gladi i manji broj unesenih kalorija.

Povrće bi trebalo nasjeckati na tanke komadiće malim nožem – možete koristiti mrkvu, ciklu, repu, korabicu ili rotkvice. Debljim nožem možete narezati tikvice ili artičoke. Tanke trakice odličan su način sjeckanja kupusa, luka, krastavaca, kopra i celera, dok je tikvice, rajčice, paprike i špinat dobro rezati na deblje trake. Način pripreme povrća omogućuje tijelu iskorištavanje maksimalne količine minerala i vitamina koje ono sadrži.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Dijeta za pročišćavanje organizma

Ova dijeta nije namijenjena mršavljenju, već čišćenju organizma od toksičnih tvari. Možete je ponoviti 3 do 4 puta kroz godinu.

Baza ove dijete jest unos hrane siromašne proteinima, ali bogate složenim ugljikohidratima i vlaknima. Za uspješno provođenje ovakvog režima prehrane potrebno je ograničiti unos masnoća i šećera.

Proljetna dijeta za čišćenje tijela

Primjer jelovnika:

Doručak
Na izbor imamo: integralni kruh (tri kriške), integralno pecivo od 40g, salatu ili corn flakes s narezanom jabukom ili povrćem, te kavu ili čaj bez šećera.
Ručak
Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.
Večera
Salate.
Užina 
Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.
Kasna večera
Na izbor imamo: dvije srednje rajčice kuhane s kožom, mali tanjur salate ili juhu od povrća.
Prije spavanja
Integralno pecivo od 40g s čašom soka od povrća bez šećera.

Nakon dva dana u prehranu bi trebalo dodati mlijeko i mliječne proizvode (oko 15g mliječnih proizvoda dnevno). Kako bi se efekt čišćenja poboljšao, trebalo bi svakodnevno konzumirati najmanje dvije litre čiste vode.

Ovakav način prehrane ne smije se primjenjivati dulje od 7 dana jer ograničava unos proteina i zasićenih masnih kiselina.

, , , , ,