Dijeta za ravan trbuh i trbušne mišiće uz vježbanje

Lijepo

Zvuči nevjerojatno: jesti određene namirnice i imati ravan trbuh, malo vježbati i trbušni mišići su tu! U prehrani morate biti strogi četiri tjedna, a onda je dozvoljeno nastaviti normalno jesti uz pridržavanje samo određenih ograničenja.

Specijalizirana dijeta i tjelovježba

Ova dijeta sastoji se od ciljanih vježbi kako bi se učvrstili i oblikovali trbušni mišići te nije namijenjena onima koji žele smršaviti.

Tijekom dana ne biste smjeli popiti više od 450 g obranog mlijeka, 150 g voćnog soka bez dodanog šećera, te čaja i kave (s mlijekom iz dnevnog dopuštenog količinskog unosa) bez šećera. Vode možete piti u neograničenim količinama. Dijeta se provodi tijekom 4 tjedna, a kako ide kraju, treba se ograničiti na malomasne proizvode, dok se kalorijski unos može ponovno početi povećavati.

shutterstock_59027143 IN

Vježbanje za lijepe trbušne mišiće:

Savijanje s uzdignutom glavom
Lezite na leđa s rukama na podu, lagano udaljenim od tijela. Podignite ispružene noge i savijte desnu nogu. Udahnite, te sa svojom lijevom rukom gurnite glavu udesno, a u isto vrijeme povucite svoju desnu nogu ulijevo. Izdahnite, spustite svoje noge i ruke natrag na pod. Ponovite ovu vježbu 8 puta, svaki put na drugu stranu.

Podizanje i spuštanje
Kleknite na pod i odmarajte se na rukama savinutim na podu ispred vas. Spustite trbuh prema podu u pozu mačjih leđa. Opustite se i vratite u početni položaj. Dok se podižete – udahnite, a pri spuštanju – izdahnite. Ponovite i ovu vježbu 8 puta.

Noge i ruke gore
Lezite na leđa, stavite ruke iza glave, laktovi trebaju biti uzdignuti. Polako povucite svoju glavu prema gore i podignite ispružene noge. Za vrijeme podizanja, ne odižite svoja leđa i stražnjicu od poda. Kad podižete svoju glavu udahnite, kada spuštate svoju glavu i noge izdahnite. Ponovite vježbu 8 puta.

Dijeta za ravan trbuh postavlja pred Vas tri malomasna obroka na dan. Morate izbjeći uzimanje hrane između obroka. Popis zabranjenog uključuje: slatkiše, kolače, ulje i ostale masnoće, sireve (izuzev laganog svježeg sira), prženu hranu i meso poput kobasica i pašteta.
Preporučeno je imati tri zdrava, uravnotežena obroka dnevno: doručak, ručak te večeru s predjelom, glavnim jelom i desertom.

Jelovnik

Doručak:
50 g kukuruznih pahuljica s 1 žlicom šećera i 115 g svježeg voća

Ručak:
Sendvič od raženog kruha s jednim tvrdo kuhanim jajem, narezanim i pomiješanim s malomasnim jogurtom ili preljevom za salate.

Glavni obrok:

Predjelo:
Svježe povrće s preljevom od češnjaka i mente.

Glavno jelo:
kebab od govedine s gljivama ili složenac od tjestenine ili pileći pilav

Desert:
1 niskokalorični mousse od čokolade ili desert od jagoda

, , ,