Dijeta za ljubitelje čokolade

Lijepo

Naširoko je poznato da čovjek može postati ovisan o alkoholu ili drogama, ali ovisnost o čokoladi oduvijek je tretirana uz smiješak. Dijeta za ljubitelje čokolade namijenjena je onima koji se ne mogu odreći najslađeg poroka, a žele čuti pokoji dobar savjet za mršavljenje.

Pažljivo s čokoladom

Znamo da čokolada također sadržava sastojke koji mogu izazvati ovisnost.
Osim samog šećera i stimulansa poput kofeina, čokolada jednako tako sadrži i veliku količinu masti. Stoga ni ne čudi da ova ovisnost vodi ravno u prekomjernu tjelesnu masu i pretilost.
Chocolates for Chocoholics supply a wide range of chocolates for all occasions.

Na početku odgovorite na nekoliko pitanja kako bismo odredili kojem tipu ovisnika o čokoladi pripadate:

  • Romantični tip – za kojeg čokolada predstavlja zamjenu za ljubav;
  • Tajni gurman – koji u društvu često odbija jesti čokoladu, ali potom uživa u njoj u sigurnosti svog doma;
  • Tip koji u čokoladi traži utjehu jer ga guši stres i neispunjenost svakodnevnog života;
  • Vikend tip - koji sebi dopušta jesti čokoladu samo slobodnim danima;
  • Ovisnik o šećeru - koji ne može preživjeti bez slatkog zalogaja.
Dijeta za ljubitelje čokolade zamišljena je za svaki tip osobe posebno. Kako bismo se nosili s problemima koji nas tjeraju da posegnemo za čokoladom, svaki puta trebamo drugačiji pristup.
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.

Dobrobiti dijete

Ova dijeta pomoći će Vam da razumijete zašto niste u mogućnosti odoljeti iskušenju, te ćete se s vremenom iz ljubitelja čokolade pretvoriti u osobu koja ne poseže za čokoladom toliko često kao prije. Na takav način i mršavljenje, kao i održavanje dobre tjelesne forme bit će Vam mnogo lakše.

Dijeta za ljubitelje čokolade siromašna je mastima i ograničena u kalorijama, te uzima u obzir potrebe ljudi koji su ovisni o čokoladi.

Za gurmane

Program prvog tjedna dijete za gurmane izgleda ovako: doručak, dva lagana obroka, ručak i užina. Bazu bi trebali činiti hranjivi ugljikohidratni proizvodi poput pečenih krumpira, voća, povrća, salata i proteina s malim udjelom masnoće: piletina bez kožice i nemasno crveno meso. U drugom tjednu možete si dopustiti i čokoladu, ali s ograničenjem od 150 kalorija. Nastavite s dijetom dok ne postignete svoj cilj.
, , ,