Dijeta za mršavljenje – dijeta dobrih proporcija

Lijepo

Od svih dijeta za mršavljenje, upravo je ova pokorila Hollywood. Dijeta dobrih proporcija je upravo ono što Vam treba kako biste sve zapanjili svojim izgledom na novogodišnjoj zabavi. Započnite danas!

Smanjite unos slatkiša i jela koja sadržavaju brašno

Ova hrana pruža veliku količinu ugljikohidrata, koje tijelo trenutačno pretvara u masnoće. Kada ograničite unos slatkiša i jela koja sadržavaju brašno u organizam, on automatski mijenja način rada svog metabolizma. Štoviše, umjesto dobivanja energije iz čokoladice, tijelo će iskoristiti pohranjene zalihe masti. Rezultat je najbolji dio ove dijete: niste mrzovoljni ni gladni, a ipak gubite suvišne kilograme. Tajna leži u razumijevanju načina rada metabolizma, koje je omogućilo stvaranje ove dijete.

Ne trebate se u potpunosti odreći glavnih izvora ugljikohidrata: kruha i tjestenine. Dovoljno je samo ograničiti njihov unos na manje količine. Nakon što postignete figuru o kojoj ste maštali, možete ponovno početi u prehranu uvoditi ugljikohidrate u malim porcijama, postupno. Ako ponovno počnete svaki dan jesti slatkiše, brzo ćete se vratiti na staru težinu.

Bit ćete ljepši i zdraviji

Razina kolesterola u Vašoj krvi snizit će se, a riješit ćete se i povišenog krvnog tlaka. Najprikladniji period za provođenje ove dijete je oko tri mjeseca, u tom vremenu ćete izgubiti kilograme brzo i trajno.

Balansirana dijeta pomaže Vam da ostanete mladi. Ljudsko tijelo se većinom sastoji od proteina, a kada konzumiramo proteine, opskrbljujemo organizam aminokiselinama koje poput slagalice tvore tkiva. Zbog toga će se uz povećani unos proteina stanice Vašeg tijela obnoviti, a Vi ćete izgledati mlađe, ljepše i zdravije. Zaboravit ćete na probleme s kožom, kosom i noktima, tamne kolutove ispod očiju i sivkasti ten – Vaša će koža zablistati.

Što je dozvoljeno jesti i u kojim količinama?

  • Meso i mliječni proizvodi – Vaš odabir trebalo bi biti lagano meso, najbolje piletina ili puretina, malomasni sirevi i morska riba.
  • Voda – Važno je u organizam unijeti barem dvije litre vode dnevno. Voda čisti tijelo od toksina i nusproizvoda metabolizma.
  • Kolači, kruh, jela koja sadrže brašno - Ova dijeta drastično smanjuje unos ugljikohidrata iz ovih namirnica jer su oni odgovorni za pohranu masti, što je pak povezano s viškom kilograma.
  • Dobre masnoće - Najbolje masnoće za tijelo svakako su nezasićene masne kiseline koje su većinom biljnog ili ribljeg podrijetla. Ova dijeta također pozitivno gleda na masti iz orašastih plodova i badema.
  • Povrće i voće – Preporučeni su u velikim količinama. Iz njih tijelo dobiva ugljikohidrate koji su zdraviji nego oni dobiveni iz kolača ili brašna.

Razlozi da se osjećate zdravije

Kako biste izgubili višak masnoća i izgledali ljepše nije dovoljno samo promijeniti način prehrane. Trebali biste također više vremena provesti u tjelovježbi. Samo na ovaj način u ravnotežu ćete dovesti hormone koji utječu na tjelesnu težinu. Redovita tjelovježba imat će i odličan efekt na metabolizam, što je također važno za održavanje vitke figure. Izbor je zaista velik – od trčanja do plivanja.

Primjer jelovnika:

Doručak: Tost od raženog kruha, 2 kriške šunke, kriška malomasnog sira, jedna šalica jogurta.

Užina: Jedna jabuka.

Ručak: Losos pržen u tavi bez ulja, 16 dag patlidžana prženog s jednom čajnom žličicom maslinovog ulja, dva rižina krekera, zdjelica voćne salate sa sezonskim ili smrznutim voćem.

Užina: Jedna šalica malomasnog jogurta.

Večera: Riba (bakalar, razrokost, oslić, list) pržena u tavi bez ulja, 10 dag listova špinata kuhanog na pari i začinjenog s limunovim sokom, nekoliko listova zelene salate pošpricane s čajnom žličicom maslinovog ulja, dva krekera.

Upamtite: Ova dijeta ima smisla jedino ako postane Vaš način života, prehrambena navika.

, , , , , , ,