Dijeta i sport za osobe koje rade u uredu

Lijepo

Sve više osoba radno vrijeme provodi sjedeći u uredu. Usporedno s ovim, javlja se sve više pretilih osoba – konstantno sjedenje, nedostatak sportskih aktivnosti.

Čokoladni barovi i krafne

Vaš obrok na poslu vjerojatno obično bude kava i pecivo, krafna ili prutić od čokolade.
Five Great Tips of Healthy diet for Office Workers.

Za početak pročitajte nekoliko općenitih pravila koje uredska dijeta donosi:

  • Doručak pojedite kod kuće. Tako ćete izbjeći potrebu da nešto prigrizete na poslu ili dok čavrljate s kolegama. Unaprijed odredite što želite prigristi u uredu ukoliko ogladnite i to ponesite na posao.
  • U vrijeme ručka pojedite salatu ili zdravu juhu.
  • Glavni obrok pojedite kod kuće nakon posla. Ako radite dokasna, odvojite si vrijeme da odete do restorana ili gostionice. Jedite polako, ne žurite. Francuzi nisu vitki jer se bave sportom, nego jer uživaju u svakom zalogaju koji uzmu. Oni slave svoje obroke. Prije odlaska na spavanje, pojedite neko voće ili popijte sok od povrća.
  • Ne preskačite obroke jer ako postanete jako gladni, pojest ćete odjednom mnogo.
  • Ne zaboravite vježbati. Čak i kada se nalazite u uredu, možete nešto učiniti: razgibajte svoja ramena, pomičite glavu i istegnite vrat. Hodajte oko svog ureda i posjetite kolege.
always take fruite salad in the  office diet
  1. Program tjelovježbe - sport je dobar za zdravlje
  2. Odmah ujutro: 15 minuta vježbi za ramena, 15 vježbi iskoraka
  3. Nakon doručka: 30–60 minuta vožnje biciklom, ponekad se zaputite biciklom i na posao
  4. Poslije podne: 30-45 minuta brzog hodanja
  5. Uvečer: 10 minuta preskakanja užeta na mekanom podu ili sagu.

Jelovnik kroz 5 dana – odaberite što se Vama sviđa:

Doručak 
Naša preporuka je kava ili čaj, najbolje s obranim mlijekom i bez šećera. Savršena bi bila čaša obranog mlijeka, kefir ili jogurt.

Jelovnik iz kojeg odabirete:
2 šnite krispi kruha premazane s tankim slojem maslaca, 2 šnite šunke, nekoliko rotkvica;
1 meko kuhano ili tvrdo kuhano jaje, šnita kruha s maslacem, jedna rajčica;
2 šnite krispi kruha s maslacem, 2 šnite sira, nekoliko rotkvica;
1 šnita kruha od cjelovitih žitarica, svježi sir ili 1 žličica marmelade.

Što možete ponijeti da prigrizete na poslu?
1 jabuka; 1 kruška; 1 mala banana; 2 mrkve.
Ručak
Salata od povrća: krastavac, nešto paprika i nekoliko rotkvica, 15 g light feta sira, dodajte sol i papar, promiješajte.
Riblja salata: 15 g tune u ulju, iscijedite, dodajte usitnjeno tvrdo kuhano jaje, luk i rajčicu, začinite, promiješajte.
Salata od sira: 20 g malomasnog svježeg sira, pomiješanog s usitnjenim rotkvicama i porilukom, 4 velike žlice jogurta, začinite.
Pileća salata: narežite i pomiješajte 10 g pilećih prsa, ploške ananasa, rasječenu jabuku, 3 žlice konzerviranog kukuruza, 2 suhe šljive.

Večera – ne zaboravite je pojesti kod kuće
Riža s povrćem: 10 g kuhane riže pomiješajte s 25 g povrća i gljiva prženih na ulju.
Riba s povrćem: pržite na ulju 2 naribane mrkve, sjeckani luk, rajčicu, dodajte 15 g ribe, pustite da tekućina ispari, dodajte začine.
Mesne okruglice s gljivama: pržite 1 luk s gljivama, dodajte 10 g sitno sjeckane piletine, peršin, začine, oblikujte male loptice, kuhajte na pari, poslužite s jednom velikom žlicom riže.
Tjestenina i umak: kuhajte 10 g tjestenine, dodajte 2 žličice koncentrata od rajčice koju ste prepržili preko luka i režnja češnjaka.

, , , , ,