Citrus dijeta – predivno tijelo do karnevala

Ukusno

Imati predivno tijelo do karnevala moguće je! Citrus dijeta omogućuje nam ostvarenje dugoročnih planova, a rezultati će se vidjeti već na novogodišnjoj proslavi.

Bez jo-jo efekta

Ako se držite dijete od 1000 kcal dnevno tijekom razdoblja od jednog mjeseca, procjene su da ćete smršavjeti oko četiri kilograma. Ovakav tempo smatra se najefikasnijim jer ne rezultira jo-jo efektom. Rezultate možete poboljšati tjelovježbom ili primjernom krema za učvršćivanje tijela.

Nemojte riskirati svoje zdravlje raznim “čudotvornim” dijetama. Ako izgubite kilograme prebrzo, Vaša koža neće imati vremena prilagoditi se novom obujmu a cijeli proces neće biti zdrav za Vaše tijelo. Osim toga, veoma je izvjesno da ćete se nakon ovakvog šoka za organizam opet vratiti na staru težinu – i čak je premašiti. Zbog toga preporučamo ovu dijetu s agrumima. Možete izgubiti između jednog i jednog i pol kilograma u samo tri dana, a zatim izračunavanjem kalorija paziti da unesete između 1000 i 1200 kcal dnevno.
Trenutni rezultati citrus dijete motivirat će Vas da nastavite s dijetom. Osim toga, ovakav način prehrane uzrokovat će smanjivanje želuca, zbog čega ćete imati manju želju za slatkišima.

Recept za dnevnu porciju salate od agruma, koja se može pripremiti ujutro i pohraniti u hladnjaku:

  • Ogulite i nasjeckajte 5 naranča i 4 grejpfruta
  • i prelijte s jednom čajnom žličicom tekućeg meda,
  • 5 čajnih žličica soka od limuna te posipajte s 4 sitno sjeckana oraha.
  • Na vrh stavite i nekoliko listića peršina.

Agrumi

Agrumi su nevjerojatno bogat izvor vitamina, osobito u zimskim i proljetnim mjesecima kad je sezonsko voće slabo dostupno. Ova trodnevna citrus dijeta bazirana je na salati od agruma.

 

Kako izbjeći nagomilavanje suvišnih kilograma tijekom zimskih blagdana?

  • nemojte pržiti šarana (koji je sam po sebi masna riba), već ga pripremite u želeu ili ispecite u aluminijskoj foliji
  • nemojte pržiti štrukle na ulju nakon što ste ih skuhali, nego ih samo podgrijte na pari kad ih poželite jesti
  • ne prelijevajte haringe uljem, bit će manje kalorične ako im dodate malomasno vrhnje ili umak baziran na jogurtu
  • zamijenite šećer nekim drugim zaslađivačem u hladnim kolačima
  • probajte sva poslužena jela, ali u malim porcijama
  • ograničite se na prilozima – kruh i krumpiri nisu blagdanska jela
  • pojedite samo jednu krišku torte za desert – kolač i torta i voćni kolač i suhi kolačić previše je
  • navečer popijte šalicu zelenog čaja, čaja od mente ili čašicu pelina
  • ne zaboravite na tjelovježbu – blagdanska obiteljska šetnja dobar je način za potrošiti nešto kalorija

Jelovnik

Doručak – jedna šalica čaja od mente, voćna salata od agruma

Užina – čaša soka od naranče (svježe iscijeđenog ili kupovnog)

Ručak – jedna šalica čaja od mente, voćna salata od agruma

Užina – jedna naranča

Večera – jedna šalica čaja od mente, voćna salata od agruma

 

, , , , ,