Brza dijeta

Moderno / U trendu

Brza dijeta je idealna za osobe koje ne osjećaju dovoljnu snagu volje da dijetu održavaju dulje vrijeme.

Samo jedan dan

Brza dijeta je jednodnevna dijeta i u njoj ćete uživati: konzumira se 5 obroka, a umjesto da gladujete, potpuno ste siti.
A sprinters diet plan is tuned to the individual. Provides proper nutrition to develop and repair muscles, along with adequate fuel.

Korisni savjeti

Tri obroka (doručak, ručak i večera) su veći, potom slijedi užina, pa čaj. Tijekom cijeloga dana smijete piti biljne i voćne čajeve bez dodatka šećera.

Sprinters workouts are going to make your body extremely fit especially if you happen to be an athlete or a sprinter.

Dobro raspoloženje

Ova Vas dijeta osvježava, služi i za bolju probavu, opušta i drži u dobrom raspoloženju.
Osnova je sirovo povrće ili povrće kuhano 3-5 minuta u zasoljenoj vodi.

Jelovnik

Doručak
musli s 3 žlice kukuruznih pahuljica, jedna naribana jabuka uz čašu kiselog mlijeka
Užina
2 žličice svježeg sira s 3 naribane mrkve, začinjeno limunovim sokom, solju i bijelim paprom
Ručak
cikorija ili zelena salata, 3 mrkve, krastavac, 2 rajčice, 1 luk, tvrdo kuhana jaja, začinjeno limunovim sokom, solju i paprom, maslinovo ulje, 1 žličica ribanog hrena, ukrašeno porilukom
“Čajno vrijeme”
1/2 šalice kefira u koji pomiješamo luk i krastavac, začinjeno koprom, prstohvatom ribanog hrena, solju i paprom
Večera
sendvič: dvije tanke šnite integralnog kruha s malomasnim maslacem, nekoliko listova zelene salate, 2 rajčice 1/2 krastavca, 2 žlice kravljeg sira s malo luka, poriluk, začinjeno solju, paprom i biljem prema vlasitom ukusu

, , , ,