Fitness prehrana i povrće

Moderno / U trendu

Postoji super-trio ukusnog povrća koje bi trebali uključiti u svoju prehranu ukoliko vježbate ili samo provodite dijetu za mršavljenje. Odaberite najzdravije i nutricionistički najbogatije povrće.

Zdravo povrće

Ukoliko govorimo o sportskim aktivnostima povezanima sa željom za nutricionistički uravnoteženom prehranom, tada određena hrana svakako mora naći mjesto kao dio fitness prehrane.

Osvrnimo se malo na tri najzdravije vrste povrća koje možete donijeti na svoj tanjur.

  • Luk – jeste smrdljivko, ali luk je vrlo zdrav. Luk sadrži obilje: C vitamina (više nego naranča), peptida koji pomažu tijelu zadržati kalcij, te mnoge antioksidanse koji jačaju imunološki sustav.
  • Mahunarke – vegani i vegetarijanci mogu se okrenuti grahu, leći i slanutku kao izvoru proteina, dok će drugi kod mahunarki cijeniti posebno veliku količinu vlakana i antioksidasa koji imaju antikancerogena svojstva i elemente koji sprečavaju starenje.
  • Batat – za razliku od uobičajenog krumpira, batat je prepun željeza i vitamina što osobito pogoduje ženama koje se bave sportom. Budući žene trebaju gotovo dvostruku količinu željeza u odnosu na muškarce, ovom povrću mogu poželjeti dobrodošlicu u uobičajenoj prehrani. Muškarci će, pak, u batatu potražiti energiju i također obilje vitamina.

Vježbanje i fitness imaju učinka jedino ako se uz njih prakticira dobro izbalansirana prehrana. Odabirom najzdravijeg povrća i ostale hrane: pozitivno ćete utjecati na svoje tijelo, osjetiti više energije i mlađe ćete izgledati, zbog čega svega ćete – biti sretniji!

, , , , , , , ,