Pilates

Moderno / U trendu

Pilates kao tjelesna aktivnost odličan je za postizanje tjelesnog sklada i opće zdravlje organizma, a pogodan je za ljude različite dobi i fizičke spreme.

Pilates Mat Exercise is a popular form of exercise that can help to increase your flexibility and strengthen.
Ovaj program pomaže u oblikovanju predivnog tijela bez pretjerano napornog vježbanja. Tjelesna aktivnost uključuje vježbe ponavljanja koje zahtijevaju sudjelovanja tijela i uma kako bi se tijelo vratilo u harmoniju, zbog čega čini pilates pogodnim za ljude različite dobe i fizičke spreme.

Nije rezerviran isključivo za sportaše i plesače

Pilates kao način vježbanja razvijen je dvadesetih godina 20. stoljeća, a osmislio ga je Joseph H. Pilates, kao sigurni rehabilitacijski program za sportaše i plesače koji su imali profesionalne ozljede. Metoda vježbanja ne samo što je usmjerena na velike grupe mišića, nego uključuje i one mišiće koje niste ni znali da imate! Pilates je siguran i efikasan način vježbanja,

Prednosti:

  • Pilates nam dopušta da na drugačiji način gledamo na svoje tijelo – kada vježbamo, naš um je usmjeren na preuzimanje kontrole nad pokretima ili smještanje tijela u prostoru.
  • Uči nas kontrolirati disanje i tako omogućuje otklanjanje stresa.
  • Pomaže izgraditi mišićno tkivo bez nagomilavanja masti.
  • Vježbanjem se jača velika grupa mišića u sredini tijela – uključujući abdomen i leđa.
  • U dobroj formi održava cijelo tijelo, jer uključuje i trening nogu.
, , ,