Jogging – trčanje za zdravlje

Moderno / U trendu

Prije svega, trčanje je užitak, sprječava depresiju i daje nam samopouzdanje. Ako želite smršavjeti i poboljšati svoje zdravlje, jogging je najbolji način. To je sport za cijeli život.

Jogging, fights depression and gives you self-confidence. If you want fit and lose weight then  jogging is the best method.
Jogging nije ništa drugo do trčanja malom brzinom, veoma popularan sport koji ne zahtjeva nikakve posebne vježbe. Možete biti svoj vlastiti trener i sami za sebe odlučiti gdje, koliko daleko i kako dugo želite trčati.

Počinjemo trčati!

Dobro je obratiti posebnu pozornost na tenisice koje ćete koristiti za trčanje, jer su stopala i koljena najpodložniji ozljedama. Stoga obuća koju koristite treba biti posebno dizajnirana za trčanje.

Odjeća koju nosite trebala bi biti udobna – to može biti odijelo za trčanje ili uska trenirka. Najvažnije je osjećati se ugodno i nesputano.

Jutarnje trčanje

  • Jutro je najbolje vrijeme za trčanje jer tijelo poseže za vlastitim zalihama energije, i kao rezultat dobivamo sagorijevanje masti.
  • Mjesto za jogging također je važno – najbolje je trčati u šumi, parku ili na obali jezera.
  • Počnite sa zagrijavanjem kako biste pripremili svoje zglobove i mišiće za napor. Završite s istezanjem kako biste doveli svoje mišiće u normalan položaj.
  • Trebali bismo trčati tako da možemo normalno disati i razgovarati. Vježbanje ne smije biti naporno nego ugodno.

Ova pravila jednostavna su za zapamtiti – zbog toga nemojte više čekati. Ako je vrijeme dobro, trčati možete početi danas. Osjetite dobrobiti koje će Vam donijeti tjelesna aktivnost!

, , ,