Callanetics

Lijepo

Opće je poznato da su tjelesna aktivnost i zdravlje veoma usko povezani - callanetics predstavlja oblik jednostavnog ali učinkovitog vježbanja kod kuće.

Callanetics exercise is a unique type of workout based on ballet and yoga, involving constant repetitive contractions using a small range of motion. 
 
Moderni fitness centri pružaju razne vrste rekreativnih aktivnosti koje će nam pomoći ojačati mišiće, istopiti suvišne kilograme te poboljšati figuru, ali ne mogu si svi priuštiti treniranje u takvim centrima. Callanetics je oblik rekreativnog vježbanja koje se može izvoditi kod kuće. Ne zahtjeva nikakvu posebnu opremu, a vježbe su prilično jednostavne. Sve što je potrebno za ovu aktivnost je samodisciplina, a u kratkom je vremenu moguće izgubiti prekomjernu težinu, oblikovati stražnjicu, bedra i noge te izravnati trbuh.

1 umjesto 20 sati

Callanetics je proizvod Callana Pinckneyja, koji je vježbe formirao s ciljem oblikovanja idealne figure, učvršćivanja tijela i poboljšavanja kondicije. Vjeruje se da je jedan sat bavljenja ovom aktivnošću jednak 20 sati aerobika ili nekoliko sati klasičnog vježbanja. Vježbe su prilično jednostavne, prilično intenzivne te zahtijevaju sistematski pristup. Potrebno je pažljivo slijediti upute za držanje tijela. Na početku vježbe se mogu činiti preteškima, ali nakon nekog vremena neće biti nikakvih problema u izvedbi.

Trening kod kuće

Prije početka vježbanja kod kuće preporuča se trenirati nekoliko sati s profesionalnim instruktorom u fitness centru, a dobro je i uložiti neko vrijeme u čitanje i proučavanje tehnika. Pokrete treba izvoditi polako i važno je pravilno disanje. Neke vrste glazbe za opuštanje mogu Vam pomoći u nadilaženju napora i mentalnom opuštanju. Trenirati je potrebno barem dva puta tjedno po sat vremena.

Za efikasnu tjelesnu aktivnost

  • Zagrijavanje. Prethodi središnjim vježbama, pomaže u opuštanju mišića i priprema tijelo za intenzivan napor. Trebalo bi izdvojiti vrijeme za vježbe struka, ramena, leđa i vrata
  • Središnje vježbe. Usmjerene su na područje nogu, bokova i trbuha. Pravilno disanje je veoma važno, i stoga nije moguće vježbati zatvorenih usta.
  • Istezanje na kraju. Preporuča se izvoditi svaku od ovih vježbi točno određeno vrijeme, između 50 i 100 sekundi, zbog čega je zgodno pri ruci imati štopericu.
, , ,